Ny blogg - För poesi och sånt där

Hej, ska starta en blogg vid sidan om den här som är helt och hållet för mitt skrivande. Har blivit trött på en sida kallad "poeter.se" och ska därför överföra de mesta av mina texter till den nya bloggen och fortsätta lägga upp nya texter där istället. På grund av att jag känner press på att skriva bra om jag lägger upp på poeter, och blir lite ledsen när ingen ger "tummen upp" och inte kommentarar mina texter. Så därför ska jag istället lägga upp dem på en blogg som ingen kommer besöka så jag vet att ingen ska behöva döma mig.

Men jag ska väl ändå ge er en länk till den nya bloggen i det här inlägget, och så kommer jag ha en länk redo bland dem andra också. http://famousturkey.blogg.se/

MVH Anthon

p.s jag kommer fortsätta skriva på den här bloggen också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0