Varför jag personligen inte tycker om dig - Eric Saade

Eric
I don't like this guy

Innan jag på börjar det här inlägget vill jag säga, det här bara åsikter och inget annat. Om det är så att någon som läser den här bloggen tycker Eric Saade är det helt okej, jag har inget emot er som människor. Ni har all rätt att tycka om vad ni vill, och samt har jag samma rätt. Så därför har det i sinne att det här bara åsikter, inget är fakta och ingen är en dummare människa bara för att gillar eller ogillar en annan människa eller vad det nu skulle gälla. Med det sagt, låt oss smutskasta en talanglös nolla!

När började ogilla honom?

Vid det första ögonblicket jag såg, och där med också hörde honom sjunga låten "Manboy". Men det var av musik smaks skäll, och "catchiga" pop låtar är något som inte värmer denna bloggarens hjärta. Med den notoriska refrängen "Manboy, manboy you can call me manboy" sjunga han sig in i mitt hatiska manifest. En jävla kliché till pop artist som sjunger vilken "badboy" han är gör mig illamående. Då hans enda talang om jag ens vill kalla det för det) är att kunna sjunga andras låtar. Vill säga att någon tog tio minuter på sig, med att att sitta ner hitta en enkel melodi slinga sätta en enkel sång till den och hitta en någolunda bra sångare med okej utseende. Dock att han ser ut som en idiot för mig.

Vänta, det går utför..

Så kommer han tillbaka nästa år med samma jävla låt! Eller ja, nu heter den "Popular", men han suger ändå Bert Karlsson kuk hela vägen till Skara (jag vet att Bert inte skrev låten). En tjej idol sjunger om hur han ska bli populär... och han vann med den låten... FUCK YOU SVENSKA FOLKET FÖR ATT RÖSTA FRAM TALANGLÖSA POP KLICHÉR! OCH TROR INTE DET GÖR NÅGON SKILLAND BARA FÖR ATT HAN KOM TREA I EURVISON! Oj ursäkta, caps lock var intryckt tydligen. But nevertheless, shame on you!

Andra saker som stör mig

.Han har en nasal sångröst
.Folk tror han har en fantatisk sångröst
.Han tycker det är kul att få glas i ögat
.Allvarligt jag tyckte att det kul att han fick glas i ögat
.Han ska inte tycka det
.Fler folk gillar honom
.Dessa människor är dumma i huvudet (då dem inte kan diskutera ordentligt)


Mvh Anthon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0